Merhaba hanımlar, 28 aylık kızım var ve 2 aydır kabızlık sıkıntısı yaşıyoruz. 20 gün önce doktora götürdüm ( Ağrıda oturuyoruz, burada doktor seçeneği de sınırlı ) lavman yaptılar ve bağırsak şurubu başlattılar. Film çektiklerinde bağırsakları gaz ve kakalar doluydu sonra biraz rahatlar gibi oldu ve bu durum ilaç kullandığımız halde 3 kez falan yine tekrarladı, yine lavman yapıldı 3-4 kez . Bağırsak şurubu kullanıyoruz, probiyotik kullanıyoruz, yediğine içtiğine dikkat ediyoruz ama hala bu durum neden devam ediyor anlayamadık o yüzden Erzurum’da güzel bir çocuk doktoruna götürmek istiyoruz, önerebileceğiniz doktorlar var mı , bekliyorum..