Biz rota virüs aşısından sonra ishal olduk
Bir hafta sonra memenjit olduk
Ondan sonra da ishale ek kusma başladı
Sıvı kaybı yaşadığı için sıvı takviyeyi yapıldı ve kan değerlerine bakıldı
Alt ASt yüksek çıktı viral enfeksiyon var dedi doktorumuz probiyotik başladı
Sonra idrar kültürümde klesibeşşa diye virüs görüldü bulaş olabilir dendi ama yine de antibiyotik başladılar ona başladık emmesi azaldı hastaneye yatış verdiler sıvı takviyesi yapıldı ama haşa aktif olarak bir emme yok bugün kontrolümüz var korkuyorum
Benzer durumu yaşayan var mı ?