zclk2026 laktoz yok bizimkinde, direkt probiyotik nbl’nin. Mukuslu kaka ve ishal problemimiz vardı önce laktozdan şüphelendiler smanın laktozsuz mamasını kullandık ve neo four laktoz ve probiyotik damlasını kullandık. İşe yaramadı içer içmez kakasını yapıyordu sulu. Süt ve süt ürünleri alerjisi olabilir dediler 1,5 ay diyet yaptım. Mamayı kestim alerji mamasını sevmedi. Diyet açtıktan sonra bir belirti olmadığını söyleyince doktorun komple açabilirsin dedi. Günde 2-4 kaka yapıyordu. Damladan da memnun değildim ama bir işe yaramadığını düşünüyordum. Damlamız bitince nbl’nin probiyotiğine başladık. Kaka sayımız azaldı. Sadece anne sütüyle besleniyor. Doktorumuz normal olduğunu anne sütüyle beslenen bebeklerin kakasında on güne kadar olmamasının normal olduğunu söyledi. Son 10 gündür ıkınmaktan çatlak vardı çok şükür o da geçti. Şuanlık meme reddi var onla uğraşıyoruz bakalım 😀