lavinyaaa07 Merhaba canım gözün aydın bebeğini kucağına almışsın 🌸 üzülme korkma ilk zamanlar anneden yeterli süt alamamasından kaynaklı kilo kaybı oluyor zaten bebeklerde ciddi bir durum yoksa normaldir toparlanır çabucak inşallah sıkma canını 😇 benim bebeğim 34+6 da 2650 gr doğmuştu solunum yetmezliğinden direk küvöze gitti bende sezeryan oldum bu arada ilk bir kaç gün hiç sütüm gelmemişti benim yavaş yavaş elle masaj yapa yapa şırınga ile 3,5 cc birşey yollayabiliyordum + mama yiyordu tabi 9 gün sonra hastaneden çıktıktan sonra tamamen sütüm gelmeye başlamıştı sonra bebeğim çok güzel toparladı şimdi maşallah gören hiç küçük doğdu demez anlayamaz bile 😇🫶canını sıkma küvözden çıkmadan 400 gr verip geri almıştı hemen toparlar inşallah çabucak