Ya arkadaşlar dün doktora gitik rutin kontrol için doktorumuz herşeyi çok güzel işte yaşitlarina göre gilisimi felan baya iyi dedi bir tek boyu kısa diyince ben çok şaşırdım kilosu 14,800 civarı boyu 87cm ve ben internete baktığımda noramal diyor eşimle kara kara düşünüyoruz gerçekten kisamı kisa değilse neden öyle dedi sizin bebişlerin boyu kilosu nedir bu arada 21 aylık