1susu bizim kız da 45 gun kuvezde kaldi kafasi sivriydi baya ve yamuktu biz gittik kafa ölçümüne çok siddetli çıkmıştı sonra 6 aydan küçük siye pozisyon önerdiler 6 haftaya tekrar gelin dediler biz 4,5 aylikken gittigimiz için.Pozisyon aldirip yatirdik kafasinin sivri olan kısmına.6 haftada orta şiddete gerilemişti.Kask fiyati verdiler, dedik 20 bi falandır yusyuvarlak olsun amaaaa 180 bin fiyat verdiler amerikadan geliyormuş sanki füze istedik😁sonra turk firma bulduk 70 80 bine ama gene de kafasi git gide düzeliyor o yuzden göze carpan pek bisey yok vazgeçtik, bingildak kapanana kadar düzelmeye devam edecek sonuçta ,kafa yastığı da aldim gece onda yatıyordu simdi onu da kullanmıyoruz cok hareket ediyor diye.Sen kafasının neresi çıkıntısı çoksa en çok o tarafa yatır ,o tam kisma gelsin diye arkadan yastık havlu battaniye arkasina bisey koy donemesin,sonra arada duzeldikce pozisyon değiştirirsin yamuk kisimlar için