Selam arkadaşlar 3 aylık bebeğim var. Nisanda doğum iznim bitiyor. Özel bir hastanede sağlık personeliyim. Ülkemizin durumu da malum. Çoğu işveren çalışanlarını izne yolluyor üstelik süresi de belli değil. Böyle giderse de personel azaltmaya gidilecek en azindan benim calistigim kurum icin. Bu olaylardan once de dusuncem bebegim en azından 6 aylik olana kadar ise donmemekti. Şuan bu konuda kararsizim. Sizler ne yapacaksınız?