Seymapn Gaz oluşumunu engelleyen probiyotik önerdi doktorumuz. İsmi kaleidon. Kullanıpta memnun kalan var mı aranızda?
melek0610 Seymapn her bebek farklıdır ama benim bebeğime hiç yaramadı hatta verdiğim günler daha çok ağlamıştı nbl probiotic ve sab simplex bir arada kullandık zaten 3 aylık olduktan sonra gazı epey rahatladı
Seymapn Asyaveannesi04 memnun kaldınız mı peki? Bir de gaz oluştuktan sonra mı kullanmaya başlaladınız yoksa öncesinde mi
mkdmomm Ben kullandım başarılı olmadı bende sonra bio gai kullandım bayağı memnun kaldım. Bir süre sonra onu bulamadım nursey kullandım 2.ay civarı gaz problemi kalmadı. bir de mama içiyor bebeğim mamamı değiştirdim hallettim şuan 6 aylık 🙏🏻