Kızlar bebeğimin bademcikleri şişmiş 4. Ay aşısı vardı ondan sonra ateşi filan yükseldi neyse geçti ama hala öksürük var hırıltı var doğal olarak genzi Tıkalı doktor antibiyotik yazdı onu veriyorumama inanılmaz şekilde uyurken terliyo normal mi neden olur bide tam derin uykuda üstünü değişmeli miyim uyanınca mi degismeliyim cevaplayın nolur (4 aylık)