Umut35 benim oğlumda 4 yaş olmak üzere, eylül ayından beri kreşe gidiyor. Sorunsuz alıştı ve problemsiz gidiyordu, taki 2 ay öncesine kadar. Birden gitmek istememeye başladı, ağlaya ağlaya evden çıkıyorduk arabadan inmel istemiyordu, hele bir gün 40 dk boyunca okulun kapısında bekledik ağladı bağırdı çağırdı içeri aldılar bi yarımmsaatte orada oyalandı sonra girdi, ama pes etmedim bu süreçte. 1 hafta bu şekilde zorlandık, öğretmeniyle görüştüm rica ettüm her sabah karşıladı bizi kapıda ve çabucak ikna etti sonrasında normale döndü. Pes ederseniz bunu kullanır ve ikna etmeniz daha zor olur. Çocuğunuzla konuşun bir problem mü var okulda neden gitmek istemediğine dair öğretmeniyle de mutlaka konuşun. Eğer bir problem yoksa dönem dönem bu şekilde yapabiliyor çocuklar sabırlı olun geçecektir