balik_annesi ben de yüzüstü yatırıyorum hiç sırtüstü uyutmadım diyebilirim zaten ilk 1,5ay falan hep üzerimizde uyudu doktor da kontrollü bi şekilde yüz üstü yatır o şekilde rahat uyur dedi boğulmasından korktum ama kendini kurtarıyor hatta uykusunda dönüyor bile 3,5 aylık oldu hala geceleri yüzüstü yatırıyorum