Oğlumun menenjit aşısı 2. dozu var 13 buçuk aylık. Doktoruyla mesajlaştım getirmekten yana değilim sonra yapılsa olmaz mı filan doktorda sabah erken gel o saatte kimse olmuyor dedi oğlum öğlen uyanıyor erkenden kaldırırsam ağlayıp huzursuz olucak. Bu hastanede özel fazla kalabalık olan bi yer değil. Kayınbabamda aynı hastanede çalışıyor arayıp hastaneye gelmeyin kızım dedi. Napsam bilemedim ya 😔