Kızım 22 aylık hep kabızdı. Kilosu bir seneden fazladır aynı ama yemesi iyi. Üç gün yapamamaya başladı artık baarsaklar acımaya başladı. Kaka yapmaya calışırken kendini dövüyor canı yanıyor. Gecen bir hafta süren ishal ama öyle böyle değildir. Patlak verdi artık ve kesin çölyak dendi oda yok. Bu kızın nesi var sizce