Merhaba anneler benim oğlum 5.5 yaşında dişleri çok güzeldi bebekken ama büyükçe önde sararmaya sonra kahve iz olmağa sonrada kırlmaya başladı sizinkiler dede var mı böyle bir sorun ne yaptınız yemi gelen diş olcak zaten diyorlar çıkacak hepsi diyorlar 🤷🏻♀️