blueberryyy__
Kız kardeşim evlenirse eğer bilezik takarım.
Damada saat falan takmam. Bilezik yeter. Ben evlenirken kız kardeşimde bekardı. Öğrenciydi. Kendisi bir şey takmadı, babam onunda adına taktı 🙂 Abim evlenirkende aynı şekilde oldu ben bekardım, okuyordum babam üstlendi kardeşimle benim takımı. Kayınımın birisi evlendiğinde eşim ve ben nişanlıydık, bilezik taktık. Yine eşimin abisi ve ablası evlenirkende eşimle erkek kardeşi bekar ve öğrenci oldukları için takı takmamışlar, babaları onların yerine takmış ama ablasıda abiside bize bilezik taktılar. Kardeşler arasında o bana taktı takmadı muhabbeti bana hoş gelmiyor. Bekar ve öğrenciyse özellikle. Annenizde abartmış tabii. Kaliteli bir saat ve bilezik bir dünya para. Ya damada kaliteli bir saat takarsınız ya da geline bilezik, abartmasın. Bu arada güzel iyi bir saat almak altın almaktan daha uygunada gelebilir. Saat fikri güzel bence. Hem erkek kardeşinize bir ömür hatıra kalır.