ShutUp bulutlarinsesi Kızım 11,5 aylıkken oldum 6 gün sürdü ve normalde ben kıvranırdım ama hiç ağrım olmadı hala da olmuyor. cidden insana bir rahatlama geliyor
KendiEvimdeDeplasmandayim bulutlarinsesi 45.gün falan regl oldum. Hamilelikten önce adetim düzenli ama çok ağrılıydı iğneyle geçiyordu ağrım, doğumdan sonra ağrı daha tahammül edilebilir oldu. Sezaryen doğurdum
mehlika_ ShutUp Ay inşallah bende de öyle olur ya zor geçiyordu ama ben sezaryan oldum yinede ağrım azalır mı merak ediyorum
annelikyolculugumm 6.aya kadar her ay 2 gün lekelenme şeklinde oldum. Tam 6.ayına girdiği gün bir oldum tam oldum, ömrü hayatımda bu kadar olmamıştım çok sancılı ve yoğun geçti 😶🌫️😶🌫️ şu an üzerinden tam 1 ay geçti olmayı bekliyorum 🥲 inşallah düzenli gider 🤲🏻
esrnr 40ım çıkar çıkmaz adet oldum normalde ağrılı olurdunağrı kesici alırdım pek ağrılı olmadı her zamanki gibi 5-6 gün sürdü
busrazeydd esrnr 40 gun boyunca kanamanız olmuşmuydu bende 40dan sinra oldum ama cok az leke leke ped bile takmadım adetten sayılıyor demi
senaninn bulutlarinsesi benim lohusa kanamam 50 gün sürdü. bir ay sonra da hemen regl oldum. hala çok ağrılı sancılı ve çok oluyor ☹️