vy_ en son geçen hafta perşembe günü yapmıştı 1 hafta olacak gazını çıkarıyor karnı yumuşak ara da bir huysuzluk oluyor onun dışında sorun yok ama normal mi ya bu
KLORAK vy_ sadece anne sütüyle besleniyorsa normal diyebiliyorum 10 güne kadar ama siz yine de bi bilene danışın 3 aylık olmuş çünkü