2 gün önce yaptırdık çocuk kendinden geçti resmen. İnanılmaz ateş yaptı, kusma, karın ağrısı halsizlik. Ateşi anlık düşüp çıkıyor ve sürekli inliyor. Doktorumuz ishal gaz karın ağrısı kusma ateş olur dedi ama bugün 2. Günü bitti hala daha devam ediyor. Beyaz gürültü asla işe yaramazdı bizde bu 2 gündür beyaz gürültüyü kapattığım gibi uyanıyor çocuk 24 saat açık beyaz gürültü ay ne tabletin şarjı ne de telefonun şarjı yetmiyor. Ne kadar sürer aşının etkisi, ilk çocuğumda hiç böyle etkiler yapmamıştı gayet rahat geçmişti ama bu öyle değil