32 aylık oğlum 10 gün önce kendi çişim geldi tuvalete gidelim dedi ve çişini kendi tuvaletine yapmaya başladık. Ertesi gün bezi bıraktım. Tabikide altına çiş yapmalar kaka yapmalar oldu. Ama şuan çişi geldiğinde çok şükür kendi söylüyor ve tuvaletine yapıyoruz. Ama kakayı hep küloduna yapıyor. Anlatıyorum korkacak bişi yok bizde küçüktük bizde böyle yapıyorduk diye anne baba olarak tuvalete giderken söylüyoruz babası ile tuvalete birlikte gidiyorlar babası yaparken oda tuvaletine oturuyor ama kaka yapmıyor yok diyor sonra altına yapıyor. Kitap okuyoruz sohbet ediyoruz ekran vermiyorum normalde 1-2 kez kaplan danialdi sanırım onun tuvalet eğitimi ile iligili 5 dklık birşeyini izlettim ama yok olmuyor napmalıyım bana lütfen tecrübelerinizi ,önerilerinizi söyler misinz ? Sabrediyorum, kızmıyorum bu arada altına yaptığı için bağırmıyorum beni üzdüğünü söylüyorum söz veriyor söylüycem diye ama yok.