Oykuu_bebekk Merhaba Arkadaşlar İstanbul da rota aşısı 1. Dozu olduk 2. Dozu olacağız markaları doz şekli falan farklı olabiliyor mu yoksa 2. Doz istiyorum diyip ezcanede alabilirmiyim
Deletedmom123 Oykuu_bebekk Bildiğim kadarıyla iki farklı marka aşı var ,ilkinde hangisini yaptırdıysanız ikincisinde onu yaptırmanız gerekiyor .
Purple13 Oykuu_bebekk sanırım iki Farklı marka var. Biri 2 dozluk biri 3 sorun doktorunuda tabi ama hangisini olduysa onun dozu verilmeli yine heralde
SevgiLina_ Oykuu_bebekk rotarix: 2 doz seklinde uygulanir 2.ve 4.aylarda veya 3.ve 5. Birde rotateq var oda 3 doz seklinde 4 hafta arayla 3 doz
Alya_sare Oykuu_bebekk bir marka 3doz yapılıyor diğeri 2doz yani 2marka var biz iki dozluk olanı yaptırıyorz