Evet oglum tam bir hafta boyunca hic düşmeyen ateşlee mücadele etti doktorumuz öncelikle a grubu streptokok halk adiyla beta diye bir virüsten şüphelendi boğaz kültürü aldi fakat negatif çıktı daha sonra romatolojik olabilir dedi gen testi yapildi tahlillerimiz ankaraya gitti temiz geldi hamdolsun cok uzun süren ateşte bir çeşit kalp rahatsızlığı olan kawasaaki den şüphelendi kardiyoloji baktı bu hastalıkta iltihap 3 te birinde kalbi tutar cok şükür Allaha tutmamış dedi ama 3-6 ay arası kontrole gidecek iltihap kalbi tutar mi diye. InsAllah sizin süreciniz kolay geçer sıradan bir virüsten ama doktorumuz saolsun asiri titiz davranıp her ihtimali goz önünde bulundurdu. Çok gecmis olsun.