Bebeğim bir yaşında nerdeyse hiç kelimesi yok . Alıcı dili baya iyi tüm nesneleri biliyor gel git ver al her komutu anlıyor . Göz teması var taklit ediyor el sallama bay bay vs herşey var ama doğru düzgün kelime yok herşeye öğ öğ diye işaret ediyor . Köpek görünce hav diyor ineğe mö . Arada ağlarken babasına alsın diye bababab diye ağlıyor . 10. Aya kadar ekran sıfırdı hastalıktan sonra günde maksimum 15 dakika vardır bazen hiç olmayadabiliyor . Bebeği bu şekilde olup sonradan konuşan oldu mu yoksa geç konuşma sorunu mu var uzmana danışmalı mıyım 😔