935 Zeynepkrhsn2611 bebelac gold baslık aptamıl anlamadm ama ben bebelac gold kıllanıorm buyuk ama kız 21 ayşk
zamansumisali_ Zeynepkrhsn2611 bebelac ve aptamil kullandım bebelac doyurmuyor aptamil de çok kısa süre tok tutuyor evolvia kullanıyorum şuan hipp de kullanmıştık ama o da aynıydı doyurmuyordu bitince ağlıyordu hemen ve kilo almamıştı hiç
ezgiarzkk Zeynepkrhsn2611 Bebelac kullanıyorum 8 aydır felan önce Sma kullanıyorduk değiştirdik çok memnunuz ne kabızlık ne kusma hiç bir sorun yok bebeğim 13 aylık
Badeninannesi_35 tugcegekrblt evet ben kullanıyorum güzel kilo aldırıyo bize her bebeğin gelişimi farklıdır ama
5718 Benim bebeğim 2 aylık hip evolvia aşırı kusma yaptı kilo alımı yavaştı yeni aptamil ar ye geçtim bebelac iyi mi
zeynebbrn Bende 6 aydır aptamil presyno kullanıyorum kilo alımı var ama hiç belli etmiyor . Şimdi 2 numarası a geçtim o da kusma yapıyor. Dr u aradım o zaöan bebelac gold alın verin dedi