erikarpuz medinecobanoglu artık siz kalkmayın bence o acıkınca uyanır uykusunu bölmeye gerek yok eğer kilo problemi yoksa tabi
Marianne medinecobanoglu kendisi kalkıyor artık. Genelde 12 gibi bir besleniyor ve sabah ezanında ikinci kez.
00998 medinecobanoglu doktorunuz kilo alımı iyi dediyse bir sıkıntısı yoksa o uyandığı zaman vermeniz daha doğru olur uyanmadığı taktirde uykusunu bölmeyin
demetov Marianne yaa nasıl uyuyo öyle naşallah benimki de 3,5 aylık ve Bu zamana kadar topladam 4 kez 4 saat uyudu genelde gunluk en fazla 2 saat uyuyo cok zorlanıuorum
Marianne demetov akşam 20.00 geçirmeden uykuya geçmesini sağlayın. Gündüzleri de fazla uyarılmasın, uyarıldığı zaman sinir sistemi kaldırmıyor, uykuya dalamıyor.
denizj medinecobanoglu kilo alımı iyiyse kendi uyanmadıkça kalkmayın 6-8 saate kadar uyumasına izin verebiliyosunuz artık
medinecobanoglu @erikarpuz Çok şükür kilo problemimiz yok zaten uyandırmıyordum sabah saat 5 gibi kendi uyanıyor ve o zaman uyanıp emziriyorum aç kalmasından korktuğum için sizlere de sormak istedim
nrgalt medinecobanoglu yaklaşık 3 aydan beri ben kaldırmıyorum bebeklerimi. Akşam 9-10 gibi uyurlar. Gece 12 gibi son mamalarını yediriyorum ve en erken 7 ye kadar bir daha beslemiyorum. Aralarda uyanıp mısırdaysalar bile emzik verince uykuya geri dalıyorlar. Artık bu dönemden sonra gelişimleri için gece uykusu daha önemli