@“minigim1105”#p38851304 merak etmeyin. Ve endişeniz çok normal 😊. Bundan ¾ ay sonra ki sıçrama döneminde de ayrılık kaygısı yaşayacak. Bacağınza sarılacak, odanın kapısını kapattığınızda kapının önünde ağlayacak, aynı odalarda birlikte gezeceksiniz. Sizinle aynı odada farklı yerlerde oyunlar oynayacak, gördüğü yerde olmanız onu rahatlatacak.