defnennannesi her günümüz aynı değil tabi ama max 9 a kadar uyanmış oluyor. Ben evden çalışıyorum bilgisayarımı açıyorum önemli işlerimi halledip oğlum uyandığında onunla ilgileniyorum. Yatakta vakit geçiriyoruz kalkınca kedimiz var onu seviyoruz sonra kendi haline oyuncaklarıyla oynarken ek gıdasını hazırlıyorum yediriyorum temizliyorum tekrar oyuncaklarına bırakıyorum, işlerime bakıyorum biraz toparladıktan sonra oğlum durmuyorsa mecbur onunla ilgileniyorum uyuyana kdar. Uyanınca süreç yine aynı kalk ekgıda oyun durursa bilgisayarda işlerime bakıyorum. Bazen şanslı günüm oluyor kendi haline çok güzel oynuyo öyle olunca ev işlerine de yetişebiliyorum biraz. Ben ne zaman bişeyler yesem ya da eşim geldiğinde akşam yemekte hep bizimle ve ona da bseyler veriyorum o yüzden sürekli istiyo zaten. Ama haftasonum daha rahat o uyuduğunda ya da oyun oynarken bende işlerimi halledebiliyorum. Çoğu zaman yemeği mesai sonrası yapıyorum yada eşim yapıyor, o da yorgunsa dışardan söylüyoruz. Bazen o toparlıyor evi. Desteği büyüktür. Yoksa altından kalkamıyorum. Bu arada bebişim 7 aylık , tek bakıyorum. Her uyandığında emziriyorum. Gündüz emzirdikten 1 saat sonra felan ekgıda veriyorum genelde