flowersssss yavaşça omzuna al dik tut aşağıdan yukarı sıvazla 15 dk çıkmazsa yatır
Reflüye çevirmesin
Ben çok pişmanım ilk bebeğim ve keşke dikkat etseydim diyorum
40 ıma kadar anne evinde kaldım kardeşim ve annem gun içinde mutlaka gazını çıkarıyolardı ben hiç uğraşmıyodum çünkü sürekli emiyo ve gece de toplasan 3 saat falan uyuyodum bazen uyuyaklıyodum bebek kucağımdayken çok korkuyodum emzirirken uuyuyakalmaktan alarm kuruyodum 5 dk da 1
Doktorumuz öyle demedi ama belki de bnim yüzümden reflü oldu bebeğim
40ından sonra hep ben uğraştım gaz çıkarmayınca gündüz bile sancı başladı çok zordu 3 aylık dolunca azaldı ama hergun damlaya devam ediyorum etkisi olsun olmasın veriyorum 3 ay 24 günlüğüz bu 24 günde 4 kez gaz sancısı çekti normalde herakşam ağlıyodu
Sonradan kusmalar öğürmeler başladı şuan azaldı ama yine bazen kusuyo çok üzülüyorum