Kızlar bugün ikinci ay aşılarınızı olduk gün boyu aslında herhangi bir şey yoktu dışarıda yürüyüş yaptık hatta ama eve geldik gece uykusuna yatırdım yaklaşık 1 saat sonra hiç duymadığımız bir şekilde farklı bir anlayışla çığlık atarak hatta uyandı. Hala uyuyamadı ateşini düşürdük. Burada annelerden okumuştum bebeğim gece çığlık atarak uyanıyor diye biz de mi öyle olduk acaba sebebi nedir bunun hakkında bir bilgisi olan var mı