Kagannn1004 İş hayatına ayiliyorum iki çocuktan sonra ve büyük oğlum kreşe başlıyor sizler nasıl ilerlediniz ? Ev eş çocuk nasıl bı tempo bekliyor beni dönüşlerinizi bekliyorum..
duyguerl Kagannn1004 valla zor 😂ev işi bi yandan çocukla ilgilenmek, eşe zaman ayırmak vs vs vs… ama evde kalmaktan da güzel açıkçası. En azından aktifsin bişeyler yapıyorsun hoşuna gidiyor.
Asyaveannesi04 Kagannn1004 kızım 4.5 yaşında 32 haftalık hamileyim, hala çalışıyorum 37ye kadar devam 😅 ev, iş, çocuk, halsizlik ama üstesinden geliniyor imkansız değil sadece çok yorucu
Marla Oğlan 12 yaşında, kız 2 yaşını geçti. Birkaç ay sonra işe döneceğim. Öncesinde çocuk, ev, çalışma hayatı temposunu bildiğim için aşinayım. Bazı şeyler hallolur bazı şeyler hallolmaz, yapacak bir şey yok. Kafaya takarsan delirirsin.