Kızım bana hep düşkündü hatta gurbette büyüdüğü için çok çekingen bir çocuk oldu insanlardan çekinirdi ağlardı hep çok şükür aştı biraz biraz yaşıtlarıyla çok iyi hatta bir arkadaşı var miraç onunlayken çok güzel oyunlar oynar miraç sen benim en iyi arkadaşımsın sen nasıl oynamak istersen öyle oynayalım der sevdiği insanlarla alıştığı kişilerle oynar ama yabancılarla biraz zor anlaşıyor. Oyun parklarına asla tek girmiyor çocuklardan çekiniyor birde son bir haftadır evde sürekli beni kaybetmiş gibi ağlıyor mutfağa gidiyorum annem nerde annemi istiyorum diye ağlıyor koşarak geliyor yanıma babası babaannesi dedeside bizde hatta babaannesigil bizde kalıyor onlar bakıyor ben işteyken niye böyle oldu anlamıyorum. İşe gideceğimde kıyamet kopuyor evde. Yaşayan var mı ne yapmalıyım? Lütfen yazın bana.