Oğlum 9 aylık mama sandalyesinden yüz üstü düştü. Beş dk ağladı sonra normale döndü.üç saattir takip ediyorum bir sıkıntı olmadı. Doktora götürmem gerekiyor mu? Kafasının arkasını vurmadı. Yüzüstü düştü. Görünürde herhangi bir şey yok. Başına gelen var mı