Merhaba canım anneler
Benim oğlum 3 yaşına girmeye son 2 haftası kaldı ama son 1 haftadır aşırı bir inat sinir söz dinlememe hep kendi bildiğini okuyup bağırıp çağırıyor.Vurmaya başladı ne yapmam gerekiyor nasıl sakin tutmalıyım?Geçer mi bu 3 yaş sendromu dedikleri bu mu?