Uummrraann Kızlar bebeğim hasta oldu ve ilaç kullanıyor 2.dozun geç yapılması sorun olur mu bilgisi olan var mı
Pcoslubiranne Uummrraann Zamanini gecirmemeniz lazim.hafta hesabi yapiliyor ilk dozla 2. Doz arasinda.Doktorunuz hesaplayacak onu da bizim hesapla bir degil.
Misskokulum Uummrraann biz rotateg in 2.dozunu olucaz bugün ilk dozunu 3.ayda vurdurduk şimdi 5 aylık virüs falan var ama mecbur götürmemiz gerekiyor bu hafta içinde Allah emanet yavrularımız sen de çok geciktirmeden yap
Uummrraann Pcoslubiranne Misskokulum ayın 20sinde olması gerekiyor ama nette eğer ilaç kullanıyorsa yapılmaz falan yazıyordu 😔😖