Bebeğe bakarken hasta olmak beni çok yoruyor iyi olmak istiyorum dinlenmem lazım ama bebeği de bırakamıyorum o da beni istiyor zaten :( büyüyünce bunu yönetmesi daha kolaylaşıyor mu? Şuan 3 buçuk aylık. Bi de böyle hasta olduğumda ya daha kötü olursam ya bi gün hastanede kalmam gerekirse vs gibi şeyler zihnimi darmadağın ediyor öyle bir zaman bebeğimi yalnız bırakma korkusu ona bakamama korkusu işte bilmiyorum bi anda hepsi zihnimi kurcalıyor . Tecrübeli annelerin desteğine ihtiyacım var. Zihnimi bu düşüncelerden nasıl koruyabilirim. Yaşına geldikçe daha kolaylaşır mı bunu yönetmek en azından babaaneye bırakabilirim düşüncesi vs gibi