Gulra evet söylediğiniz ilaç kaygı bozuklukları için veriliyor, şöyle düşünün 2 senedir kullandığınız için vücudunuz alışmış ama bunu bağımlı olmuşsunuz gibi düşünmeyin çünkü öyle de değil, sadece beyniniz alışmış içmeyi kademeli olarak bırakmış olsanız bile böyle tepkiler ilk bir ay veya maksimum 2 ay için gayet normal eğer daha uzun süre böyle hissederseniz de doktorunuza tekrar gitmekte fayda var , naçizane bu süreçte birazcık çevrenizden destek almaya çalışın çok fazlada yalnız kalmayın bahsettiğiniz hayat rutininizde haliyle sizi yormuş yıpratmış onunda illaki etkisi vardır, ailenizden destek alabilme şansınız varsa mutlaka deneyin , başka bir şey sormak isterseniz instadan yazabilirsiniz, buraya pek sık girmiyorum ücretsiz bir şekilde yardımcı olurum, iyi günler diliyorum - psikolog.deryasahin