asya358_ gulizar0 benim ikiside çok koyuydu o ay hamile kaldım. 2 güne bir günleri değerlendirin , renk koyulaştikcada aynı şekilde 2 güne bir mutlaka değerlendir o günleri
gulizar0 asya358_ 2 gün üst üste test yaptım aynı koyulukta çıktı ama sabit çizgi kadar koyu değildi tabi 3.günde silikleşmeye başladı o iki gün pik seviyesiydi sanırım