Selam kızlar. 26 gunluk bebeğim var. Emziriyorum sadece gece 1 şişe mama takviyesi veriyorum. Aynı zamanda sab sımplex damlaya basladık. Aksam 7 den sonra bebeğime bişey oluyor gün bıyu o masaj senin bu masaj benim yapıyorum uyutuyorum 5 dakika sonra geri uyanıupr gunduz uykusu derin ama ne yapmam gerekiyor sab sımplex bizde hiçbir işe yaramadı gerçekten saatin aksam olmasını istemiyorum damla önerisi olan var mı