efeannesiii benim derin dondurucum full doluydu, kışlık hazırlığını yeni yapıp koymuştum ayrıca içi et, tavuk, balık ürünleriyle doluydu. Taşımacılar öylece götürürüz dediler, markanın müşteri hizmetlerini aradık böyle olur mu diye sorduk onlarda aynı şekilde sorun olmayacağını, yerine koyulduğunda 5-6 saat iç gazının oturması için fişini takmamamızı söylediler. İki farklı şehir arasında (10 saatlik mesafe) içini boşaltmadan taşıdılar. Tek üzüldüğüm taşıyan çocuklara aşırı yük binmesi oldu.