Ben çok şey denedim ama arttıramadım bir türlü. 8 hafta oldu doğum yapalı, o zamandan beri bestlak kullanıyorum tık yok. Solgar brewers yeast içtim, ebebekten promalt içecek aldım, humana still tee aldım, tahin yulaf fındık ceviz badem hindistan cevizi yağı tüketiyorum, günlük 2.5-3 litre su içiyorum, bebeğim emmediği için sağım yapıyorum ama yok yani artmıyor bir türlü. Olanı sağarak biberonla veriyorum, günlük toplam 250-300 ml civarı sağım yapabiliyorum anca. Tüm bunları yapıyorum ama yoğun stresim var, bebeğim zor bir bebek sürekli ağlıyor uyutmak da zor, muhtemelen stresim baskılıyor süt üretimini. Taş süt arttırır deseler onu da yiyeceğim o düzeye geldim.