Merhaba hanımlar size bir sorum olacaktı benim 2 ci doğumdan sonra adet oluyorum adetim bitiyor ama 2 3 gün sonra kahverengi lekelenme başlıyor ilk 3 gün çamur gibi koyu oluyor rengi sonra normal kahverengi ne dönüyor ve 1 hafta da o sürüyor doğumdan önce böyle bir şikayetim yoktu 6 gün olurdum ve biterdi 2 ci doğumdan sonra 3 senedir bu şekilde oluyor ve artık çok rahatsız olmaya başladım doktora da gittim ama gittiğimde emzirmeden kaynaklı.lekelenme.olmasi normla.dedi gönderdiler emzirmeyi bırakalı 1 sene oldu ama hala aynı şekilde devam ediyor hiç benim gibi bu durumu yaşayan varmı aceba 🙃