İkinci kez sezaryen oldum 2.5 yıl oldu dünden beri eski kesi yerimin tam ortasında ağrı var ayağa kalkınca daha artıyor anlık olup geçiyor ama bu zamana kadar hiç ağrı yaşamadım ben adetim bitti leke şeklinde şuan onunla alakalı mıdır yoksa değil midir bilmiyorum da başıma gelen var mıdır