eslem0 00998 onu da sordum uzman doktor gerekli görürse yapar dedi yapmadılar Benim arkadaşım gitmiş aynı hastaneye onun çocuklarına yapmışlar ben de yapın derim yapmadılar
Pamukhanim_ eslem0 bizde hapşurma burun akıntısı falan yoktu. Ve bu hastalık zaten halsizlik iştahsızlık ile belli oluyor ilacı vermeyin iyiyse
eslem0 Pamukhanim_ O ilacı aldırmadım eşime bir arastiriyim dedim 2. Gittiğimiz hastane kan aldı vücutta enfeksiyon var dedi antibiyotik yazdı onu kullanıyorum 2 gündür ateşi yok keyfi yerinde, iştahı var oynuyor gülüyor çok şükür