Kızlar merhaba, aylar önce bu cam rendeyi almıştım. Artık zamanı geldi çıkarayım dedim bir baktım iki yerde böyle kesik gibi iz var. Bunlar çatlakmı yoksa camın birleşimi mi? Kullanan varsa elindekiyle karşılaştırabilir mi ona göre değişim isteyeceğim