hazal3421 benim d vitaminim de 14 çıkınca devit 3ün depo olanını yazdı 50.000lik formunu. Haftada bir kere içiliyor. Ama hamileyken kullanmıştım devletin ödediği demir hapları bende de kabızlık yapıyor. Özel olarak aldığım nutraxinde hiç öyle bir problem yaşamadım. Sabah oğlum 6 buçukta uyanıyor, ben de uyanır uyanmaz aç karnına içtim 1 ay boyunca hiç kaçırmadan. Ama 2-3 saat boyunca sadece su içtim ağzıma hiçbir şey koymadım. Bence onun da etkisi oldu. Bire nutraxinin içinde ekstradan b12 c vitamini ve folik asit de var, bence c vitamini içeriği de emilimini arttırdı