Kızlar herzaman aldığım mama bugun bimde yoktu artık bizds satışı yok dediler kullanan varmı nerden temin ediyorsunuz…
Onu bulamadım mamamız olmadıgı için mamamil aldım içecek mi bilmiyorum denemedim bebeğim 8 aylık süreklide mama değiştirdik en son bebevitada kalmıştık iyiydi..