callainas benim bebeğim de aynı, doktora sordum şöyle söyledi. Emziriyim kenara koyuyum uyusun diye bişey yok, kucağında uyutacaksın. Senin kokunu alarak uyuyacak, senin sıcağını alacak gazını çıkaracak, annem nerde diye aramayacak uykusunun içinde dedi. Ben de bugün kucağımda uyuttum, anakucağında ıkına ıkına 5er dakikalık uyku yapan bebişim kucağımda daha derin daha sakin uyudu. Ama her zaman olması da mümkün değil ki, bir oğlum daha var tonla sorumluluk var.. 🥲 Büyüdükçe düzelir diye ümit ediyorum..