mystery00 Aşırı kafaya takıyorum kızlar doğum yapalı 15 gün oldu göbeğim yumuşacık sarkık yürüdükçe sallanıyo bu geçici bişey mi ya böyle kalırsam kafayı yerim ben nasıl gidecek bu ya da zamanla toparlayacak mı bişey söyleyinn napmam lazım🥹🥹🥹
gg3848 mystery00 daha çok yeni doğum yapmışsınız zamanla o göbeğiniz gidecek sporla da sıkılaşırsınız🤗
bebikomomyy mystery00 zamanla gidiyo cnm korkma bi 4-5 ay sonra iyice sıkılaşmış oluyo istersen korsede kullanabilirsin
anonimli Ama daha 15 gün olmuş çok normal Onun içi daha bebeğin bıraktığı boşluk dolu. Organlar yerine oturdukça göbek de toparlanır. Doktorunuza danışarak korse kullanın isterseniz😌
bebikomomyy mystery00 inan banada öyle geliyordu baya kafaya taktım ama boşunaymış vücut kendini gayet güzel toparlıyor hiç üzülüp takma boşver😊 instagramdan zeynep sever demirelin doğumdan sonra karnını sıkılaştırmak için gösterdiği bir egzersiz var çok basit bir şey istersen onada bak aklına geldikçe yaparsın