SevimliHayaletCasper ben olsam bu kadar uyarıya rağmen hala aynı şeyler yaşanıyorsa hastaneye gider, darp raporu alır, oradan da en yakın karakola gidip çocuğun ailesi hakkında şikayet oluşturur, şikayet dilekçem ile de müdürün yanına gider “akran zorbalığı için okul müdürü olarak neler yapıyorsunuz ? Ben anne olarak gerekli yerlere şikayet ettim gerisi sizde.” Derdim.