Bebeğim 7 aylık kalça gelişimi geriliği var. 5 aydır tedavi görüyor bandaj ortez ne varsa kullandık. Fakültede tedavi görüyoruz. Ama şimdi alçıya alınması gerek dedi dr. Röntgen filminde kalça yerinde ama sol bacak biraz geride femur başı oluşmuş ama yeterince büyümemiş ama ilk haline görede büyümüş. Özelde bi dr danıştım o alçıyı önermedi 2 ay daha ortezi kullanın iyileşir dedi. Başına gelen varmı alçıyla bakımı nasıl olur. Sıcaklarda nasıl bakılır kafamda milyon soru var.