minikbirbebekannesi yani kalınsa dil bağı gibi ufak bir kesi oldu bitti olmuyor, ameliyathanede yakarak kesiyorlar o yüzden anestezi alması gerekiyor bunun için de en az 3,4 yaş diyorlar. Ben oğlumda çok problem yaşadım meme reddi, beslenme reddi, biberon reddi ama dudak bağını üst dişleri çıkınca farkettim normal sanıyordum o bağın çünkü bende de var ama yırtık izi de var büyük ihtimalle inceymiş ve küçükken düşünce falan bir şekilde yırtılmış dişlerim aralık değil 😂 o yüzden kızımı hemen 40 ı çıkmadan götürdüm o zaman öğrendim tüm bunları.